Camp Rock
Genç Mitchie, rüyalarının müzik kampına katılma şansı bulduğunda, kampçıların çoğunun ünlü elitler olduğunu keşfeder. Popüler Connect 3 (The Jonas Brothers) grubunun kibirli şarkıcısı ile karşılaşan Mitchie, şarkıcı olma rüyasını gerçeğe dönüştürmek için iyi bir fırsat yakalamış olabilir. Ancak öz güvenli bir şekilde şansını iyi değerlendirmesi ve asla tereddüt etmemesi gerekecek.
Mitchie Torres (Demi Lovato), prestijli müzik kampı Camp Rock’a katılarak hayatının fırsatını yakalıyor. Ancak Mitchie, müzik yeteneklerini mükemmelleştirmek için çok çalışırken, kamptaki diğer kişilerin çok güçlü rakipler olduğunu keşfeder. Hayatı beklenmedik bir şekilde yön değiştiren Mitchie, kendisine karşı dürüst olmanın önemini fark eder. Kendisini tanımak ve yeni ilham bulmak için kampa dönen Shane Grey (Joe Jonas) gibi eğitmenlerin yardımlarıyla Mitchie, korkularıyla yüzleşirken spot ışığına çıkmayı öğrenecek.