Etki Altında
Bir pop yıldızının albümünün piyasaya tanıtım partisinde, gelecek vadeden bir DJ öldürülür. Beckett ve Castle, New York'un müzik endüstrisinin gürültülü dünyasına dalmalıdır. Bu sırada Esposito, sorunlu bir gence kanat açar.