Celeste
Köleleştirilmiş nüfus, Dana'nın iyi niyetli eylemlerinin beklenmedik sonuçlarıyla karşı karşıya kalır. Bu arada Margaret'in Rufus'un müstakbel eşini araması, Kevin'i aile dramının daha da derinlerine çeker.