Şöhretin Bedeli
Ünlüler, skandallar ve dedikoduya olan düşkünlüğümüzün, trajediyle sonlanan, tehlikeli bir takıntıya dönüştüğü yıllara bir bakış.
Ünlüler, skandallar ve dedikoduya olan düşkünlüğümüzün, trajediyle sonlanan, tehlikeli bir takıntıya dönüştüğü yıllara bir bakış. Yeni kanal, dergi ve internet sitelerinin birden ortaya çıkması, toplumda önceden hiç görülmeyen bir içerik açlığı doğurur ve artık hiçbir hikaye mahrem değildir. Basın tanınmış kişilerin özel hayatlarını kurcalayıp, paparaziler ünlülerin her hareketini takip edince, trajedi kaçınılmaz hale gelir.