İleri Geri
Malcolm ve Reese, şiddetlenen bir intikam savaşında çarpışırken savaşa yol açan olaylar zincirine geri dönerler; Dewey bir okul piyesine hazırlanır; Francis ve Otto bir Şeytan İnek'ten korkarlar.