Silahlı Soyguncu
Mandalorlu'nun yolu acemi bir ödül avcısıyla kesişir. Kendini beğenmiş bu genç adam, mevcut yetenekleriyle yakalayamayacağı bir avın peşindedir, bu nedenle Mandalorlu'dan yardım ister.