Chevalier
Saint-Georges Şövalyesi besteci Joseph Bologne'un sıra dışı hikâyesinden esinlenilmiştir. Afrikalı bir köle ile Fransız bir çiftlik sahibinin gayrimeşru çocuğu olan Bologne ünlü bir besteci, kemancı ve eskrimci olarak Fransız toplumunda beklenmedik noktalara ulaşırken talihsiz bir aşk ilişkisi yaşar ve Marie Antoinette ve saray halkıyla ters düşer.