Çizgi Arabalar: Canavar Kamyon Mater
Mater, dünya şampiyonu bir canavar kamyon güreşçisidir. Şimdiye kadarki en büyük rakibiyle karşılaşınca, Mater yerini "güreş takımı ortağı" Korkutucu McMean'e bırakır.