Debriyaj
Takımdan uzaklaştırılmasıyla yıkılan Filthy, basketbol olmadan hayatının anlamını bulmak için mücadele eder. Birkaç beklenmedik kaynaktan tavsiye ister ve nihayetinde dil ve şiir sevgisinin derinliklerine dalar. Yaklaşan Şehir Şampiyonası için takımı toparlamak üzere ilham verici bir konuşmayla ortaya çıkar. Crystal, Chuck'ın hayatını iyi ya da kötü yönde değiştirebilecek gizli bir toplantı yapar.