Komuta Performansı
Ed ve Kelly gizemli bir düşman tarafından esir alınır ve Alara bir kurtarma görevinde onları kurtarmak için ilk komutasını üstlenmek zorunda kalır; Bortus ve Klyden hoş ve beklenmedik haberler alır.