"Güven Bana"
Harikalar Diyarı'nda Alice, Cyrus'u bulmak için plan yapar ve kimlerin kendisinin karşısında olduğunu, gerçek arkadaşlarının kim olduğunu bulmak için Cyrus'un cin şişesini yem olarak kullanır.
Harikalar Diyarı'nda Alice, Cyrus'u bulmak için plan yapar ve karşısında kimlerin olduğunu ve gerçek arkadaşlarının kim olduğunu bulmak için Cyrus'un cin şişesini yem olarak kullanır. Bu arada, Kırmızı Kraliçe ve Jafar yüzleşir ve geçmişe gittiğimiz sahnelerde izleyiciler, Alice ve Cyrus'un nasıl birbirlerine aşık olduklarını ve Cyrus'un nasıl Harikalar Diyarı'na geldiğini öğrenirler.