Ormanın İçine Doğru
Stan bir çocukluk arkadaşına rastlar ve çocukken zorbalığa uğradıklarında o arkadaşını savunmadığını hatırlar ve bunu aklından bir türlü çıkaramaz.
Stan bir çocukluk arkadaşına rastlar ve çocukken zorbalığa uğradıklarında o arkadaşını savunmadığını hatırlar ve bunu aklından bir türlü çıkaramaz. Stan, eski arkadaşının daha iyi bir iş bulmasına ve yeni bir hayata başlamasına yardım ederek hatasını düzeltmeye yemin eder. Stan'in geçmişi düzeltmek için yaptığı her girişim geri teper, ta ki eski arkadaşı, zorbalığa uğradıkları gece aslında ne olduğunu anlatana dek.