Déjà Vu
Federal Ajan Doug Carlin (Washington), suçu önlemeye yardımcı olmak için zamanı değiştiren bir gözetleme cihazı kullanan çok gizli bir devlet laboratuvarına götürülür.
Akademi ödüllü Denzel Washington, gişe rekorları kıran yapımcı Jerry Bruckheimer ve popüler filmlerin yönetmeni Tony Scott; güçlü, hareketli ve olağanüstü bir örgüsü olan aksiyon filmi DEJA VU’da bir araya geliyorlar. New Orleans'taki bir feribotta yaşanan patlama üzerine kanıt toplaması için çağırılan Federal ajan Doug Carlin (Washington), olay mahallinden uzaklaştırılır ve suçu önlemek için zamanı değiştirmeye yarayan bir gözetleme cihazı kullanan çok gizli bir devlet laboratuvarına götürülür. Ama bu, Carlin'in geçmişi değiştirmesini sağlayacak mıdır? Tekrar tekrar izlemek isteyeceğiniz etkileyici ve merak uyandıran bir heyecan yolculuğuna hazır olun.