İnternet Mizahı Öldürür
Bir internet ünlüsü öldürülür, Castle ve Beckett internet şöhretinin parlak dünyasını keşfeder.
Bir internet ünlüsü öldürülür, Castle ve Beckett internet şöhretinin parlak dünyasını keşfeder. Ama katil suç mahallinden fotoğrafları bir fotoğraf paylaşım sitesinde paylaşınca karşılarında tekrar aynı suçu işleyebilecek bir sosyal medya sosyopatının olduğunu fark ederler.