Ormana Doğru
Güneyde hava değişmek üzeredir. Şimdilik ufak işler ve birkaç kar motoru rekabeti vardır. Hava kötüleşince Thord için iyi zamanlar ama yabancı ve Norveçli kamyon sürücüleri için kötü zamanlar başlar. Kuzeyde, bir biçerdöverin ters dönmesi ve bir kazıcının çamura batmak üzere olması, ormanda zor anları başlatır.