Homer'ın Destanı
İhmalkarlık sebebiyle nükleer santralden kovulan Homer bir güvenlik aktivisti olur.
İşten atılmasıyla Yurttaş Homer, nükleer tehlike ve kamu güvenliği meselelerine karışır. Tehlike ve belediye kanunu ihlalleriyle dolu bir aksiyon-macera hikayesi başlamış olur.