Doctor Who: The Church on Ruby Road
Yıllar önce, Noel arifesinde, bir bebek karda terk edilmiştir. Bugün ise Rudy Sunday, Doktor'la, goblinlerle, çalınan bebeklerle ve belki de doğumundaki gizemle tanışır.