Arkadaşlar Hakkında
Cleveland, Cleveland Jr.’nin hiç arkadaşı olmaması konusunda endişelenir ve komşuları Lester’ın oğlu Ernie’yi evlerine davet eder. İhmal edilmiş Ernie, aileye çok bağlanır ve Cleveland da Ernie’yi eve geri götürmeleri için çocuk hizmetlerini aramak zorunda kalır.