Enfes Cesetler
Roger, Francine ve Jeff, diğer aile üyelerinin işleri ve amaçları olduğu için onlara içerlerler. Üçlü, kötü şöhretli bir Langley Falls seri katiline odaklanan bir tur şirketi kurmaya karar verir.
Roger, Francine ve Jeff, diğer aile üyelerinin işleri ve amaçları olduğu için onlara içerlerler. Üçlü, kötü şöhretli bir Langley Falls seri katiline odaklanan bir tur şirketi kurmaya karar verir. Bir işletmeyi yönetmenin ne kadar zor olduğunu öğrendikçe, başlarından büyük bir işe kalkıştıklarını fark ederler. Bu sırada, katil hâlâ serbesttir ve tura hayran kalır.