Disney's Broadway Hits at London's Royal Albert Hall
Disney on Broadway, eğlendiren ve büyüleyen tiyatro yapımları Aslan Kral, Aladdin, Güzel ve Çirkin ve daha fazlasıyla dünya çapında milyonları kendine hayret bıraktı. Artık izleyiciler Disney'in büyüsünü Broadway'de unutulmaz bir müzik gecesinde deneyimleyebilirler.
Disney on Broadway eğlendiren ve büyüleyen tiyatro yapımları Aslan Kral, Aladdin, Güzel ve Çirkin ve daha fazlasıyla dünya çapında milyonları kendini hayret bıraktı. Artık izleyiciler Disney'in büyüsünü Broadway'de unutulmaz bir müzik gecesinde deneyimleyebilirler. Sunuculuğunu John Barrowman'ın yaptığı canlı performansta, BBC Konser Orkestrası tarafından çalınan en sevilen 76 şarkı yer alıyor. Birinci sınıf Broadway şarkıcılarının bu unutulmaz melodilerle Disney on Broadway'deki seslere daha önce hiç duymadığınız şekilde hayat verecek.