Dünyanın En Büyük Çekiç Başlı Köpekbalığı
Boyları yirmi fite kadar ulaşan dev çekiçbaşlarıyla ilgili sayısız rapor, bu türün gerçek boyut potansiyelini sorgulamıştır. Florida International Üniversitesi'nden bir bilim insanı ekibi, dünyanın en büyük çekiç kafasını bulmak için Florida kıyılarında bir keşif gezisine çıktı. Onları Florida Keys'in sayısız köprüsünden Bahamalar'ın köpekbalığı sularına götürüyor.