Dünyanın En İyisi
On iki yaşındaki matematik dehası Prem, yakın zamanda ölen babasının ünlü bir rapçi olduğunu keşfeder ve babasının hayatı ve tutkuları hakkında daha fazla bilgi edinmek için hemen harekete geçer. Hip-hop müziğiyle beslenen yaratıcı hayallerinden güç alan Prem, hip-hop'un DNA'sında gerçekten olup olmadığını bulmaya kararlıdır.