Edward Scissorhands
Bir zamanlar, nazik bir mucit, Edward adında büyüleyici bir genç adam yarattı. Ancak mucit, elleri için keskin metal makasları olan Edward'ı bitirmeden önce öldü. Edward, nazik bir Avon hanımı onu ailesiyle birlikte Suburbia topraklarında yaşamaya davet edene kadar üzgün ve yalnızdı.