Ego Hakkında Her Şey
Hulk'lar, dünyayı parçalarına ayırma tehditleri savuran Yaşayan Gezegen Ego ile savaşmak için uzaya seyahat eder! Hayatta kalmak için galaksideki en büyük ikinci ego olan Red Hulk'la mücadele etmek zorundalar.