Uçuş
Tehlikeli bir durum, doktorları bir yandan meslektaşlarını kurtarmaya çalışırken bir yandan da hayatta kalmak için mücadele etmek zorunda bırakır. Ben ve Bailey bir karar verir. Teddy cazip bir teklif alır. Richard stajyer doktorlar için bir akşam yemeği planlar.
Hayati bir tehlikeyle karşı karşıya kalan doktorlar, bir yandan meslektaşlarını kurtarmaya çalışırken bir yandan da hayatta kalmak için mücadele etmek zorunda kalır. Bailey ve Ben ilişkileriyle ilgili bir karar verir. Teddy cazip bir teklif alır. Richard asistan doktorlar için özel bir akşam yemeği planlar.