Elemental'ın Hikayesi
"Elemental'ın Hikayesi"nde Peter Sohn, izleyicileri, filmin arkasındaki ilham kaynaklarına doğru kişisel bir yolculuğa çıkarıyor. "Elemental: Doğanın Güçleri"nin yönetmeni, ailesinin Kore'den New York'a olan yolculuğunun izinden giderek, babasının Bronx'un göbeğindeki eski bakkal dükkanını keşfe çıkıyor ve aile işini değil de animasyonu seçmesinin hikâyesini anlatıyor.
Pixar yönetmeni Peter Sohn, izleyicileri, Disney ve Pixar'ın uzun metraj filmi "Elemental: Doğanın Güçleri"nin arkasındaki ilham kaynaklarına doğru esprili bir kişisel yolculuğa çıkarıyor. "Elemental'ın Hikâyesi", yönetmenin ailesinin Kore'den New York'a olan yolculuğunun izinden giderek, babasının Bronx'un göbeğindeki eski bakkal dükkanını keşfe çıkıyor ve yönetmenin aile işini değil de animasyonu seçmesinin hikâyesini anlatıyor. Belgesel, komedi-macera türündeki "Elemental: Doğanın Güçleri"nin yapılmasına ilham olan beklenmedik etkilere keyifli bir bakış sunuyor.