İlk bölümde Cody ve Zack Seven Seas Lisesi'ne gitmek için SS Tipton'da London'a katılıyorlar. Bay Moseby, denizdeki zamanının rahatlatıcı olacağını ummaktadır ama ikisini gördüğünde pek mutlu olmaz. Bu arada, yeni öğrenci Bailey Pickett, kızlar için kontenjan dolduğu için gemide bir yer kapmak amacıyla erkek kılığına girer. Zack, Bailey'nin oda arkadaşı olduğunu öğrendiğinde, "onun" davranışından pek heyecan duymaz ama onun bir kız olduğunu öğrendiğinde çok mutlu olur. Cody, 15 yılın sonunda kardeşinden ayrı kalmak için sabırsızdır, oda arkadaşı Woody'nin Zack'ten daha pasaklı olduğunu öğrenene kadar. London gemiden nasıl ineceğini bulana kadar her şey yolundadır.