Kara Sular
Emma Aladdin'i Agrabah'yı kurtarmak için Jasmine ile birlikte çalışmaya ikna etmeye çalışır. Regina, Pamuk ve David ile bir araya gelerek Archie'yi Zelena'dan kurtarmaya çalışır. Bu sırada geçmişte Kanca kendini gizemli Kaptan Nemo tarafından kaçırılmış ve denizaltısı Nautilus'ta tutsak halde bulur.