Kör Kuyuya Düşmek
Gulf Coast'daki veterinerler, bacağı kırık bir Kataula leopar köpeği ile göz problemi olan bir Angora tavşanını ve pankreas iltahabı olan bir Afrika kedisini tedavi ediyor.
Gulf Coast Veteriner Uzmanlarında, Teksas'taki en iyi veterinerler, bacağı ciddi şekilde kırılmış ve enfekte olmuş bir Katahoula leopar köpeği Raisin'i, kalça eklemi kırılmış siyam kedisi Constantino'yu, gözlerinde şişkinlik olan Gandalf adında bir Angora tavşanını, yürüme yeteneğini kaybetmiş Maltalı Toby, ve pankreas iltahabından muzdarip bir Afrika yaban kedisi olan Zuri'yi tedavi ediyor.