GAAudio DescriptionsClosed Captions
Efsanevi animasyon sanatçısı Eric Goldberg, Disney'in en ikonik karakterlerini çiziyor. Eric, Walt Disney Animation Studios'ta yaşadığı en güzel zamanları hatırlarken, Mickey Mouse'u çizen birkaç kişiden biri olmayı, Robin Williams'ın Aladdin rolünde onunla birlikte çalışmayı ve Shanghai Disney Resort'un büyük açılışı için sanat eserleri yaratmayı içeren şanlı kariyerini anlatmaktadır.
Efsanevi animasyon sanatçısı Eric Goldberg, Disney'in en ikonik karakterlerini çiziyor. Eric, Walt Disney Animation Studios'ta yaşadığı en güzel zamanları hatırlarken, Mickey Mouse'u çizen birkaç kişiden biri olmayı, Robin Williams'ın Aladdin rolünde onunla birlikte çalışmayı ve Shanghai Disney Resort'un büyük açılışı için sanat eserleri yaratmayı içeren şanlı kariyerini anlatmaktadır. Kendi sanat eserleri sergilenirken kutsal salonlarda yürümesi ya da masasında öylece oturması fark etmez, Walt Disney'in şirkete aşıladığı ilkeler, köklü animasyon geleneğini yaşatmayı sürdüren Eric'e hiç uzak değildir.