Ölüm Kalim Meselesi
Gazeteci Lee, Yeh ailesinin katlinin baş şüphelisi olan, nüfuzlu ve kötülüğüyle ün salmış çete tetikçisi Shen ile her gazetecinin imreneceği samimiyette bir röportaj yapar. Bir tetikçi olarak sahip olduğu geçmişiyle övünen Shen, Yeh ailesini öldürdüğünü kesinlikle kabul etmemektedir. Lee, bu katliamdan kurtulan tek kişidir ve daha fazlasını öğrenmek için Shen’e baskı yapar.