Tatil/Kumarhane
Aile bir kumarhaneye tatile gittiğinde, Hal'in kumar oynaması yasaklanır ve Hal, Malcolm ve Reese'i talihsiz bir çöl yolculuğuna çıkarır; Lois ve Dewey, ücretsiz bir spa günü kazanır ve Francis evde Craig ile yalnız bir hafta sonu geçirir.