Fineas ve Förb: Star Wars
Phineas ve Ferb Tatooine’de yaşarken, R2-D2 ve Ölüm Yıldızı planları yanlışlıkla hızlandırıcılarına düşer. Galaksinin kaderi omuzlarına yüklenmişken ve onları Asi İttifakına geri döndürmek için yola çıkarlar.
R2-D2 ve Death Star planları yanlışlıkla hızlandırıcılarına düştüğünde, Phineas ve Ferb Tatooine gezegeninde, Luke Skywalker’dan sadece bir nem çiftliği uzakta yaşamaktadır. Galaksinin kaderinin omuzlarına yüklenmişken, planları Asi İttifakı’na geri götürmelerine yardımcı olması için Han Solo'nun rakibi pilot Isabella ile çalışıyorlar. Düşük rütbeli Stormtrooper Candace’in, Death Star planlarını geri alıp Asiler’i mahvetmek için onların peşine düşmesi de işi daha da karmaşıklaştırıyor. Bu sırada Rebelpus Perry’nin, Darthenshmirtz'in yeni "Sith-inator"ını kullanmasını engellemeye çalışırken karbonite sıkışmasıyla da Death Star'da kaos baş gösteriyor. Ferb’in yanlışlıkla "Sith-Inator"ın çapraz ateşine yakalanıp tam teşekküllü bir Sith'e dönüşmesi ve kardeşler arasında epik bir savaş başlatmasıyla hikayede işler daha da kötü bir hale geliyor.