Ateşten Yapılma
Bir ziyaretçi, Cyclops ve Jean'in ilişkisini tehdit eden tehlikeli bir sırla malikaneye geldiğinde ekip, ölümsüz, çılgın bir bilim insanıyla hazin bir karşılaşmaya doğru ilerler.