Seks Uğruna Aptalca Şeyler
Conrad'ın Nic'i savurgan bir Sevgililer Günü yemeği ile şaşırtma denemesi gerçekleşmeyince Conrad, rezervasyonu gidebilecek birine devreder. Mina ve Devon sağlıklı gözüken komşularının neden birdenbire vefat etmiş olabileceğini bulmaya çalışarak Sevgililer Günü kutlamalarından uzaklaşırlar.
Conrad'ın Nic'i savurgan bir Sevgililer Günü yemeği ile şaşırtma denemesi gerçekleşmeyince Conrad, rezervasyonu gidebilecek birine devreder. Mina ve Devon sağlıklı gözüken komşularının neden birdenbire vefat etmiş olabileceğini bulmaya çalışarak Sevgililer Günü kutlamalarından uzaklaşırlar. Bu sırada Kit seks esnasında sakatlanan bir hastaya randevular ile ilgili tavsiye verir. Irving, hemşire Jessica ile yaşadığı, o kadar da gizli olmayan ilişkisinde bir yol ayrımına gelir. Bell ise o günü ameliyathanede kutlamaya karar verir.