Free Guy
Bir banka memuru (Ryan Reynolds), aslında bir serbest dünya video oyununda arka plan oyuncusu olduğunu keşfeder ve kendi hikayesinin kahramanı olmaya karar verir. Artık, sınırların olmadığı bir dünyada, çok geç olmadan dünyasını kendi tarzında kurtaran adam olmaya kararlıdır.