Bow işyerinde yeni bir arkadaş edinir.
Bow işyerinde yeni bir arkadaş edinir ve Dre onun kırık kanat sendromuna yakalandığını düşünür. Bu arada Junior, Jack ile ortak kullandığı odasını bir cemiyet evine dönüştürür ve Ruby ile Diane onlara karşı harekete geçer.