George & A.J.
George ve A.J. adlı hemşireler, yaşlı vatandaşarı huzur evine götürmeye çalışır. Carl'ın kaçışından ilham alan şehirdeki yaşlılar, kendi kaçışlarını gerçekleştirmek üzere birlik olur ve George ile A.J.'e büyük sıkıntı yaşatırlar.