Riley ve Maya, Hakikat ile Tanışır
Cory hakikat üzerine bir ders verir. Riley ve Maya, Farkle'a onun iyi bir oyuncu olduğuna dair yalan söylemenin doğru olup olmadığına ve Maya'nın bulduğu madalyonun onda kalıp kalmamasına dair karar vermeye çabalarlar.
Cory hakikat üzerine bir ders verdikten sonra Riley ve Maya, Farkle'a onun iyi bir oyuncu olduğunu söyleyerek ona yalan söylemelerinin doğru bir davranış olup olmadığına ve Maya'nın bulduğu madalyonun, madalyon ona ait olmamasına rağmen onda kalıp kalmamasına dair karar vermeye çabalarlar.