Glass
M. Night Shyamalan tüm dünyada gişe rekorları kıran iki hikayeyi - Ölümsüz ve Parçalanmış - tartışmalı, yepyeni bir çizgi roman gerilim filminde bir araya getiriyor! David Dunn (Bruce Willis), gittlkçe artan karşılaşmalar silsilesi içinde Canavar'ın (James McAvoy) peşindeyken, gizemli Bay Glass (Samuel L. Jackson) iki adam için de çok önemli sırları saklıyor.
M. Night Shyamalan dikkat çeken filmlerinden Ölümsüz ve Parçalanmış'ın hikayelerini tartışmalı, yepyeni bir çizgi roman gerilim filminde bir araya getiriyor. Parçalanmış'tan sonra, David Dunn (Bruce Willis) Kevin Wendell Crumb’ın olağanüstü kişiliği Canavar'ı (James McAvoy) gittlkçe artan karşılaşmalar silsilesi içinde takip eder. Ama Bay Glass takma adıyla da bilinen Elijah Price'ın (Samuel L. Jackson) gizemli varlığı, Shyamalan’ın tüm dünyada gişe rekorları kıran filmlerinin bu merak uyandıran zirvesinde, iki adam için de çok önemli sırları saklayan bir yönetici gibi ortaya çıkar.