Yemek Bileti
Dünyaya sınırsız erişimi olan yeni bekar Don King, Mike'ın aşırı yaşam tarzını teşvik eder ve boks tarihinin en büyük altüst oluşunda unvanını Buster Douglas'a kaybetmesine neden olur.