Hannah Montana: Filmi
Kahkaha, macera, aile boyu komedi ve efsanevi müziklerle baş döndürücü bir deneyime hazır olun! Gelin, köklerine dönerken ve hayatının en büyük kararıyla yüzleşirken, Hannah'yı daha önce hiç görmediğiniz haliyle görün. Miley Stewart (nam-ı diğer pop yıldızı Hannah Montana), büyük yıldız ve ünlü yaşam tarzına kendini fazlasıyla kaptırınca, babası bu durumun tamamen değişmesinin zamanı geldiğine karar verir. Fakat o da ne! Miley Hollywood'un tüm o pırıltısı ve göz kamaştırıcı güzelliğini Tennessee'de bulunan aile çiftliğindeki eski kot pantolonlarla takas etmek zorunda kalır ve aynı anda hem Miley Stewart hem de Hannah Montana olup olamayacağını sorgulaması gerekir. Arkadaşlarından - ve muhteşem misafir oyuncular Taylor Swift, Rascal Flatts ve Vanessa Williams’tan - aldığı küçük bir yardımla, Hannah’yı mı, yoksa Miley'yi mi seçeceğine karar verecek midir?