Hayatın Kanatları
Meryl Streep tarafından anlatılan, kelebeklere, sinek kuşlarına, arılara, yarasalara ve çiçeklere yakından ve eşi benzeri görülmeyen bu bakış, hayatın bir kutlamasını sunuyor. Dünyanın gıda stoğunun üçte biri bu inanılmaz – ve tehlike altında – canlılara bağlıdır. Ünlü film yapımcısı Louie Schwartzberg tarafından yönetilen Hayatın Kanatları, gezegenimizin bu isimsiz kahramanlarını muhteşem ayrıntılarla sergilemek için yüksek hızlı perçinleme, daha yakın çekim gibi film yapım tekniklerinden yararlanıyor.