Herkül
İnanılmaz eğlenceli, fantastik ve macera dolu hikayesi ile Herkül, herkesi etkisi altına alan büyüleyici bir film. Yeni doğan bir bebek iken Tanrılardan alınan ve dünyada büyüyen Herkül, gençliğinde garip şekilde kuvvetli olduğunu fark eder. Bu duruma alışmaya çalışırken, babasının Zeus, evinin ise Olimpos Dağı olduğunu öğrenir. Tam bir hiçken, yeni bir kahraman olabilecek midir? Herkül bebeklik arkadaşı uçan at Pegasus ve girişken eğitimcisi Phil ile birlikte, görev için yola çıkar. Ancak bu hiç de kolay bir görev değildir. Görevinde Yunan güzellik abidesi Meg ve kızıl kafalı karakter Hades ile mücadele etmek zorundadır. Acı ve Panik'in yardımı ile, Hades tüm evrene hükmetmeyi planlamaktadır. Önündeki tek engel ise Herkül'dür. Cesur animasyon tarzı, dev seslendirme kadrosu ve ilgi çekici müzikleri ile, Herkül'ün herkese yetecek kadar gücü var!