Kanundışı
Boyd, Detroit mafyasının Drew Thompson'la yaptığı anlaşmayı düşmanlarını hedef almak için kullanırken, Raylan'ın kayıp uyuşturucu kuryesini araması onu Harlan'ın hapisteki eski şerifini sorgulamaya götürür.