Hulk: Where Monsters Dwell
Bu Cadılar Bayramı arifesinde, Kabus, Rüya Boyutu'ndan geçerek ve her rüyaperesti bir canavara dönüştürerek, uyanık dünyayı ele geçirmeye kararlıdır. Dr. Strange, Hulk ve Uluyan Komandolar, sınırı koruyup bu hain plana son verebilecekler mi?