Ajan Peggy Carter, bir düşmandan yardım ister.
Ajan Peggy Carter, Wilkes'ı tek başına kurtaramayacağını anlayınca, yardım için en beklenmedik rakibinin kapısını çalar. Whitney ise, ölümcül Sıfır Madde'yi kontrol edebilmek için harekete geçer.