Hyperion Tepeleri
Henry kendi hikayesini bulmak için Storybrooke'u terk eder. Yıllar sonra başka bir evrende sıkıntılı halde olan Sindirella ile karşılaşması arayışının yönünü değiştirir. Sindirella'nın kötü üvey annesi Leydi Tremaine tehlike oluşturmaya başlayınca, Henry kalbinin sesini dinlemenin onu zor seçimler yapmaya zorlayacağını fark eder. Yıllar sonra genç Lucy Henry'i Seattle'daki evinde dağılmış halde bulur. Lucy, Hyperion Tepeleri sakini masal karakterlerinin hayatlarını mahveden laneti ortadan kaldırmak için Henry'e gerçekte kim olduğunu hatırlatmaya kararlıdır.