Görgü Tanığı
Abbie ve Crane eski düşmanlarının gitmesiyle görünüşte hayatlarına devam ediyor. Ancak gizemli bir tabletin keşfi Şahitlerimizin etrafını saran yeni bir karanlık kehanet olabileceğini ortaya çıkarır. İki ekip, birlikte ve eski bir tılsımın yardımıyla kötülüğün güçlerini destansı bir şekilde yok etmeye devam ediyor.