Kimlik
Beck’in kimlik diski çalınınca, Beck’in hafızası sonsuza kadar çözülmeden önce Tron, kimlik diskini geri almasına yardım etmelidir.
Beck’in kimlik diski çalınınca hafızası çözülmeye başlar. Hafızasını sonsuza kadar kaybedip doğru yoldan sapmadan önce, Beck ve Tron, diskini bulmak için Argon’un suç dolu bölgesine sızmak için yola çıkarlar. Lux adlı gizemli bir program, Tron ve Beck’e Purgos’un karmaşık dünyasında ve onun tehditkar suç çetelerinde rehberlik eder. Tron ve Beck, diski İşgal’den önce bulmalı ve İşgal’in, Beck’in Hain kimliğini öğrenmesini engellemelidir.